اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بوشهری: فدراسیون بسکتبال بهترین تصمیم را گرفت/ خواسته گرگانی‌ها غیرمنطقی است

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: فدراسیون بسکتبال در مورد پایان لیگ بدون معرفی قهرمان بهترین تصمیم را گرفت و خواسته گرگانی‌ها غیر منطقی است.

بوشهری: فدراسیون بسکتبال بهترین تصمیم را گرفت/ خواسته گرگانی‌ها غیرمنطقی است

مرتضی سام بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعطیلی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: فدراسیون بسکتبال در این مورد بهترین تصمیم را اتخاذ کرد. اعلام پایان لیگ نظر همه باشگاه‌ها بود و اینکه قهرمان هم مشخص نشود، کاملا منطقی بود و درست نیست که یک تیم چون در دور مقدماتی صدرنشین بوده و تماشاگر دارد، بخواهد ادعای قهرمانی کند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که در اسفندماه برگزار شد قرار بود اگر مسابقات تا 25 فروردین شرایط برگزاری نداشته باشد، فدراسیون در مورد لیگ تصمیم گیری کند و همه هم موافق بودند و صورتجلسه را امضا کردند. با این وجود فدراسیون 25 فروردین هم به باشگاه‌ها نامه زد و دوباره نظرخواهی کرد. نظر اکثر باشگاه‌ها پایان لیگ بدون معرفی قهرمان بود.

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد اعزام نماینده به باشگاه‌های غرب آسیا و آسیا گفت: در ابتدا مشخص نیست که مسابقات باشگاه‌های آسیا برگزار شود یا خیر. اگر قرار بود برگزار شود فدراسیون تیمی که شایستگی داشته باشد و بتواند از نام بسکتبال ایران دفاع کند را اعزام خواهد کرد.

* فدراسیون همان فدراسیون است/ چطور گرگانی‌ها به رای دیدار با ذوب‌آهن معترض نبودند؟

بوشهری در مورد اینکه گرگانی‌ها تیم‌های دیگر را برای نفوذ در فدراسیون متهم کرده‌اند، گفت: چه نفوذی؟ کجای حرف ما غیرمنطقی بوده است. فدراسیون برای تصمیم گیری همه جوانب را در نظر گرفته است. آیا اگر تیم ما اول بود گرگانی‌ها قبول می‌کردند که به عنوان قهرمان معرفی شویم؟ تیم ما بدون یار خارجی شهرداری گرگان را در خانه اش شکست داد و داستان پلی‌آف کاملا متفاوت است.

وی تاکید کرد: چطور آن زمانی که فدراسیون رای دیدار ذوب‌آهن و شهرداری گرگان را به گرگانی‌ها داد راضی بودند و حالا ناراضی هستند؟ فدراسیون که همان فدراسیون است، پس چرا رای آن را این بار قبول ندارند؟

سرپرست بسکتبال نفت در مورد اینکه اگر لیگ تابستانی برگزار شود، شرکت می کنید یا خیر، گفت: بله شرکت می‌کنیم، اما باید دید با چه ساز و کاری خواهد بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول